Hjälp! Vilken färg passar min häst i?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Juno
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 174
Sv: Hjälp! Vilken färg passar min häst i?

Grått tycker jag är en jättesnygg färg, dessutom passar den på de flesta hästar och ryttare ;) och blir inte så lätt smutsig.

Jättefin häst förresten! :)

Jag tror han passar bra i rött! Och ljusa blåa nyanser är nog inte hel fel heller :D

Grått lät väldigt fint, även svart och marinblått är ju snyggt på en sån häst :D

Nån blå nyans :)
Elin

grått eller grönt tror jag den skulle passa i! min häst är ungefär sån där färg på vintern han passar jättebra i grönt!

I-landsproblem :angel:

Grått och Khakigrönt och beige :love:

Ja tackar för tipset, ja visst är hon fin, min lilla prinsessa! :D

Näää Junos ägare, Matilda hehe
Jag längtar såååå tills jag får ner min prinsessa hit till skåne, Mia har ju bara haft henne på foder ett tag nu..
På tisdag kommer Juno hit! :D Lääääääängtar!
Hehe det kliar lite i mina fingrar just nu, vill shoppa till prinsessan så hon har fina kläder nu när hon blir skåning, ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 210
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Bulldoozer
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka