Hej! För några veckor sedan så var min ponny trött på en hoppträning och inte alls sig lik. Hon fick då vila några dagar tills veterinären kom. Hon tyckte då att min ponny var lite vinglig och tyckte att vi skulle åka in till klinik. Vi fick tid inom fyra dagar och på de dagarna så hade hon blivit mycket sämre. När vi skulle lasta ur henne ur transporten så var hon jättevinglig och det såg nästan ut som hon skulle ramla. På kliniken så gjorde vi böjprov, röntgade nacke och blodprov men allt såg bra ut och hon reagerade inget på böjprovet. När vi sprang med henne så hade hon dock svårt att hålla balansen, speciellt när hon fick ha huvudet högt. Hon är även stel i bakbenen och kan inte riktigt böja dem, ser nästan ut som att hon vinklar dem lite utåt när hon går.
Så nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknande eller som tror sig veta vad detta är! Tacksam för all hjälp jag kan få
Så nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknande eller som tror sig veta vad detta är! Tacksam för all hjälp jag kan få