Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Redan kollat, men det är det inteSlinger?
Jag har sett häst med slinger men aldrig varit med o fastställt det.Hur gör man det?Redan kollat, men det är det inte
Hej! Hon har inte varit svullen eller haft hög feber och hon är vinglig i fram också. Tack för svar!Anaplasma? Dt brukar börja med hög feber dock men vingighet och svullnad i bakbenen är typiska symptom. Min hade det i somras.
Slinger misstänkte aldrig veterinären eftersom hon även är vinglig fram. För säkerhets skull så röntgade vi halskotpelaren och kunde då utesluta detJag har sett häst med slinger men aldrig varit med o fastställt det.Hur gör man det?
Bra fråga! Ska kolla upp närmare!Kan en häst få maniers sjukdom även kallas kristallsjukan ( kanske inte rätt stavas)?
Hej! Hon har inte varit svullen eller haft hög feber och hon är vinglig i fram också. Tack för svar!
Blodprov hoppas jag är taget och analyserat för anaplasma?
Symptomen kan skilja sig enormt och jag hade inte uteslutit anaplasma utan att blodprov var taget.
Blodprov hoppas jag är taget och analyserat för anaplasma?
Symptomen kan skilja sig enormt och jag hade inte uteslutit anaplasma utan att blodprov var taget.
Ja det är självklart tagetBlodprov hoppas jag är taget och analyserat för anaplasma?
Blodprov var det första vi tog på henne!Sällar mig till anaplasma-kören. Eftersom det är ett blodprov är det en 'enkel' sak att utesluta innan man börjar gräva vidare i alla fall.