HJÄLP!? Vad är det här?

Caoimhe

Trådstartare
CZ1rRm0VAAAF8FH.jpg

Ser ut som en leverfläck en bit ovanför ögat. Jag har aldrig sett den förut och tror att den är nyligen uppkommen? Katten ifråga är 6 månader gammal. Inga andra katter i hushållet, så det är inget sår från någon klo.

:(

CZ1rRm0VAAAF8FH.jpg

Ser ut som en leverfläck en bit ovanför ögat. Jag har aldrig sett den förut och tror att den är nyligen uppkommen? Katten ifråga är 6 månader gammal. Inga andra katter i hushållet, så det är inget sår från någon klo.

:(

Kan det vara en hårsäck med skräp i? Typ pormask ? Mammas kat har haft något som likar den fläcken på bilden. Den kan man tömma eller ta bort hela hårsäcken. Rek ta bort hårsäcken om det är det för det kom åter på mammas katt.
Med vänlig hälsning Pudlan
Mvh
Pudlan

Kan det vara en hårsäck med skräp i? Typ pormask ? Mammas kat har haft något som likar den fläcken på bilden. Den kan man tömma eller ta bort hela hårsäcken. Rek ta bort hårsäcken om det är det för det kom åter på mammas katt.
Med vänlig hälsning Pudlan
Mvh
Pudlan
Tack för ditt svar!
Hur tömmer man/tar man bort en hårsäck? Kanske är bäst att överlåta det till vet när jag kastrerar henne.

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 873
Senast: Tiffany
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur