M
Mumin69
Hej står här frågetecken på min häst beteendet som har ändrats,
Vi stått förut i ett kollektivstall där han gick med 1 valack.. små bitandet av " killar" tillhör det för att busas..och lekas..
Nu har vi flyttat till ett stall med inackodering..Där han går med
blandat 2 st valack och 5 st sto..i samma vinterhagen..
Där han börjat bita mer på hästarnas Täcke "blir helt" stora håll..i bak..
han släper inte taget..VAD är det som gör honom så där?han är högrank mer mer nu..* aldrig gjort så där med täckes bitandet* Mer mer har blivit det,,Vi har påtalat ägaren som äger stall att dela. MEN tyvärr..
För han går med bra vissa hästar inte alla..
Ägaren ville inte dela först. När min " kompis" flyttade igår med sin valack tillen stall.pga kunde inte lösa hag problem....SÅ nu i onsdags from börjat hon dela..tills vi flyttar.har o håller leta...( är det för att han visar att han inte trivs med stall & så..)
Har grubblat på detta länge. vi har sått där bara . 9 månader.
det är dock inte bra blanda STO och VALACK ihop? Vill höra era synpunkter* Trots jag har lång eranfehet av hästar* Ägt den här
min totte 7 år..Blivit mer sån som han är idag.. *triiist*...
Han verkar trivas stå själv..?.. mumsar lugnt och tar livet lugnt. Hmm..Hjälp mig och vad tror ni det påverkar?
TAACK....
Vi stått förut i ett kollektivstall där han gick med 1 valack.. små bitandet av " killar" tillhör det för att busas..och lekas..
Nu har vi flyttat till ett stall med inackodering..Där han går med
blandat 2 st valack och 5 st sto..i samma vinterhagen..
Där han börjat bita mer på hästarnas Täcke "blir helt" stora håll..i bak..
han släper inte taget..VAD är det som gör honom så där?han är högrank mer mer nu..* aldrig gjort så där med täckes bitandet* Mer mer har blivit det,,Vi har påtalat ägaren som äger stall att dela. MEN tyvärr..
För han går med bra vissa hästar inte alla..
Ägaren ville inte dela först. När min " kompis" flyttade igår med sin valack tillen stall.pga kunde inte lösa hag problem....SÅ nu i onsdags from börjat hon dela..tills vi flyttar.har o håller leta...( är det för att han visar att han inte trivs med stall & så..)
Har grubblat på detta länge. vi har sått där bara . 9 månader.
det är dock inte bra blanda STO och VALACK ihop? Vill höra era synpunkter* Trots jag har lång eranfehet av hästar* Ägt den här
min totte 7 år..Blivit mer sån som han är idag.. *triiist*...
Han verkar trivas stå själv..?.. mumsar lugnt och tar livet lugnt. Hmm..Hjälp mig och vad tror ni det påverkar?
TAACK....