lille skutt
Trådstartare
Har ju precis blivit med "gård" så nu ska stallet byggas om/till och inredas
Vill gärna ha tipps ich ideér på hur man kan göra!
Stallet ser idag ut som på ritningen med stall och verkstad passagen imellan är 4m och ska gjutas igen och även sättas upp väggar och nya stalldörrar in.
Den andra ritningen är min lösning.
Vill inte ha ngn. spolspilta inne det löser jag ute! Trappan kommer att stå kvar då den går upp till loftet där fodret kommer att förvaras.
rutorna med VA=vatten.
Det kommer att behöva flyttas på iaf. det i sadelkammaren och verkstaden det i stalldelen kan lösas med att bara ha en kran på blivande box alltså kommer det inte att sticka ut mer än mar 15cm och det går ju täcka så att riska att fastna minskar.
Så snälla tyck till om min ritning och kom med egena förslag!
Är inne på att mura upp boxarna och ha dörrarna i mitten av fronten.
Vill gärna ha tipps ich ideér på hur man kan göra!
Stallet ser idag ut som på ritningen med stall och verkstad passagen imellan är 4m och ska gjutas igen och även sättas upp väggar och nya stalldörrar in.
Den andra ritningen är min lösning.
Vill inte ha ngn. spolspilta inne det löser jag ute! Trappan kommer att stå kvar då den går upp till loftet där fodret kommer att förvaras.
rutorna med VA=vatten.
Det kommer att behöva flyttas på iaf. det i sadelkammaren och verkstaden det i stalldelen kan lösas med att bara ha en kran på blivande box alltså kommer det inte att sticka ut mer än mar 15cm och det går ju täcka så att riska att fastna minskar.
Så snälla tyck till om min ritning och kom med egena förslag!
Är inne på att mura upp boxarna och ha dörrarna i mitten av fronten.