hjälp snälla

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Mela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 085
M

Mela

kan man ta bort en tråd man satt in om man tycker att folk börjar bli otrevliga i allt dom har att säga??
snälla hjälp...jag blir sårad på nåt konstigt sätt :(

Sv: hjälp snälla

Anmäl tråden i så fall med hjälp av den lilla varningstriangeln som finns till vänster.

Maila moderatorn på Hund och fråga om hon kan ev låsa tråden. Jag håller verkligen med dig vad dom går på dig bara för ditt val av ras (blandis). Så gör dom alltid här på Buke på hundforumet...trist men sanning. Har aldrig varit på mer inskränkt forum än just Bukefalos hund. Där försöker dom verkligen trycka ned folk pga av sina val. Men som sagt, skicka ett PM/Maila moderatorn och fråga.

Mynta2 skrev:
Jag håller verkligen med dig vad dom går på dig bara för ditt val av ras (blandis). Så gör dom alltid här på Buke på hundforumet...trist men sanning. Har aldrig varit på mer inskränkt forum än just Bukefalos hund. Där försöker dom verkligen trycka ned folk pga av sina val. .
:bow: :bow:

Jag förstår inte varför folk ska hålla på, det räcker att en har sagt en sak 20 st behöver inte yttra sig i frågan!!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 169
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: DarkInNight
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka