hjälp snabbt katten Einar dålig i magen!?

S

Suss

Hej
några tips min katt har haft diarre tre dagar nu och jag ringde vetrinären orolig för han är sig inte lik och det är väl inte konstigt...

Vetrinären sa att jag skulle avakta och ta bort hans mat och bara ge kokt ris och kokt köttfärs...

Finns det något annat jag kan göra, blir nervös när älsklingen är sjuk!

// Suss

Sv: hjälp snabbt katten Einar dålig i magen!?

Är han uttorkad eller mycket allmänpåverkad hade jag tagit in honom för en koll och uppvätskning.

Fasta ett dygn och sätt honom sedan på skonkost. Lammfärs och morotspuré är mitt förslag.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 136
Senast: Shilton
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 447
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar