Hjälp! Problem med Aftonbladets hemsida

G

globestar

Jag har stora problem med att surfa på Aftonbladets hemsida. Någon som har en aning om varför?????? Jag är ofta in på ex blocket, tradera och här på buke och har inga större problem förutom att det går lite långsamt eftersom jag sitter med modem...
Men aftonbladet är nästan omöjligt! Jag kommer ofta inte ens in eller så tar det oänligt lång tid, hela sidan blir "längsrandig". Jag vill in dit varje dag och håller nu på att blir galen. VAD ska jag göra? VAD är fel? Jag menar andra sidor fungerar ju...
HJÄLP!!!!!!!
 
Sv: Hjälp! Problem med Aftonbladets hemsida

Tyvärr är aftonbladet nerlussad av reklam och det och det tar en tiiiid att allt ska laddas och det.
 
Sv: Hjälp! Problem med Aftonbladets hemsida

Lustigt, jag har noterat samma problem på min hemmadator.
För mig funkar det oftast att ladda om sidan en gång till efter det att den har laddat färdigt (för laddar klart gör den, men det fortsätter vara randigt ändå).
Det underliga är ju att det bara är Aftonbladet som blir så, vad jag har märkt.
 
Sv: Hjälp! Problem med Aftonbladets hemsida

mm är något riktigt skumt aftonbladet när man själv är där inne.
Tar en väldig tid och det ush
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 380
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
Bukefalos Varje gång jag försökt surfa på buke från laptop idag (mac med Chrome som webbläsare) så har buke kraschat. Går jag direkt till någon...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 036
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp