Hjälp mig!

Sv: Hjälp mig!

Jag har både en JW och en speed air. Jag tycker att JW är skönare, men den kan ju bli väldigt varm på sommaren!! Speed air, är väldigt bra på sommaren när det är så bra venteation, men på vintern så blir hela huvudet som en isbit :p

jag gillar inte speed-air, tycker inte dem är sköna alls. Känns som att ha på sig en cykelhjälm typ, men det är nog grymt skönt att har såhär i värmen. Jag har en JW och den är helt underbart skön, men man blir ju väldigt svettig förstås, men det är det värt för den är så himla snygg och, som sagt, skön :love:

och jag älskar tretorn-stövlarna. Har ingan egna, men har provat andras och de är så sköna :laugh:

Bra val ang. JWn!

Har både en JW och Speed Air och använder JWn mest. Dels för att den är snyggast och sitter skönast på huvudet. Speed Air hjälmen känns som en cykelhjäl.

Senast ändrad:

Jag ska köpa en JW. har också funderat på vilken hjälm jag ska ha men dt blir nog en JW, så snygg :love:

Vad jag har hört om Tretotnstövlarna så hade typ 3-4 st gått sönder :crazy:
Fat sköna är dom ju :D

Bra val ang. JWn!

Har både en JW och Speed Air och använder JWn mest. Dels för att den är snyggast och sitter skönast på huvudet. Speed Air hjälmen känns som en cykelhjäl.

Jaa min medryttarhästs ägare har en Speed Air. Har varit o klämt o känt lite på den o den känns verkligen som en cykelhjälm! Är himla nöjd över JWn hittils iaf :) Sitter som smäck!

Jag ska köpa en JW. har också funderat på vilken hjälm jag ska ha men dt blir nog en JW, så snygg :love:

Vad jag har hört om Tretotnstövlarna så hade typ 3-4 st gått sönder :crazy:
Fat sköna är dom ju :D

Alright, låter bra :)
3-4st av hur många?
Skulle dom nu gå sönder så är det väl bara att reklamera dom :) Jag har ju kvitto osv. Köper man stövlar för 4000 så vill man nästan att dom ska hålla ganska länge =P

Alltså ungefär 3-4 personer som hade dom hade gått sönder.
Om du förstår, blev lite konstigt ;)

Jaha, *trög*
Inga jag känner men hörde det av en kompis som kände de personerna. tror det va 3-4 st.

Jag har precis köpt en ny hjälm, blev en JW, dels för att den sitter SÅÅÅÅ bra på "skallemäjjan" :D och dels för att den är säker då den sitter så bra! Men jag tycker också om de GPA Titium, riktigt snygga, men om du ska prova på en affär så tycker JAG att du ska prova båda, vissa passar inte i JW:n och vissa kanske inte i GPA:n, så PROVA! :D Lycka till! :)

Jag ramlade av och kraschade min JW för ett tag sen, signerad och allt var den... Ska väl köpa en ny nu och tänker köpa en typ likadan! Känns lite tråkigt kanske men den är så jäkla skön och jag tycker att "kudden" i nacken gör så att den sitter så jäkla bra. Gillar den massor, men har iofs inte ridit med GPA nån gång!

Fick min nya JW idag, übersnygg och skön :banana:
Annars älskade jag min GPA titium tills den blev stulen :cry:
Stog i valet och kvalet mellan JW och speed air men kände att 1500 extra för speed airen vart lite mycket. så jag köpte JW och en Lamicell transformer.
Kan verkligen rekomendera den som vardagshjälm på sommaren :bump:

Btw. Skulle aldrig rekomendera någon att köpa brun eller grå JW via ridsportshopen, oseriöst företag enl. mig

Tråkigt med GPAn. Skulle så gärna vilja ha en Titium också, fast de ligger så högt i pris.
Nåja, kul att du är nöjd med JWn. Tycker själv den är fantastisk:)

Liknande trådar

Utrustning Kommer så småningom behöva köpa nya ridstövlar och står i valet och kvalet om vilket märke jag ska välja. Jag har funderat på följande...
Svar
8
· Visningar
1 267
Utrustning Jag har haft min ridhjälm i säkert 10 år, så det börjar bli dags att byta ut den, men jag vet inte vad jag vill ha riktigt. Jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Jordgubbsskit
·
L
Hoppning Ska köpa en ny hjälm så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig lite. Valet står mellan en JW och en GPA speed Air limited edition Har...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: Jordgubbsskit
·
Hoppning Kära bukare, här kommer dagens i-landsproblem... :angel: Jag ska köpa en ny hjälm inom det närmsta, men det är ju såååå svårt att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 696
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12