Hjälp mig välja skor!

_Peplis_

Trådstartare
118919_1_3_4.jpg

foxy-daisy

vl14017104_peachnectar.jpg
Till denna klänningen, men ska ju såklart använda skorna efter det också...

Sv: Hjälp mig välja skor!

De andra helt klart, superroliga och passar till klänningen! Fast båda är skitsnygga!

Jag säger också det andra paret, utan tvekan! Passar bättre till klänningen och är snyggare.

Det andra paret tycker jag är superfina! Jag tycker också att de passar bättre till klänningen! :)

Instämmer i kören om andra paret! Tror dessutom att de kan vara skitsnygga till ett par schyssta jeans sen!

Hade de första varit ljusa hade jag sagt dom men eftersom de är svarta så får det bli det andra paret. Också väldigt fina :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
399
Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: monster1
·
Tjatter Hjälp mig buke! Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den? Jag har en blå hemma men...
Svar
16
· Visningar
576
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring