Hjälp mig med "uppiffning" av min sadel

lakrits

Trådstartare
Jag har nu köpt mig en sadel men jag skulle vilja snygga till den lite grann för den är väldigt enkel.
Var någonstans kan man hitta silver eller fejksilver som man kan piffa upp den med?

Jag vet att jag sett sidor tidigare där man kan köpa detta men hittar det numera ingenstans överhuvudtaget :confused:
Detsamma gäller träns (har inte riktigt råd med de "äkta" showtränsen)..finns det kvar några med "fejk"silver.

Glömde...man får väl inte lägga ut det här va? Då får ni pm:a mig gärna i stället......

Sv: Hjälp mig med "uppiffning" av min sadel

ebay har allt och oftast riktigt billigt.

på high chapparal kan du fixa sånt både sadel och tränset. en kompis gjorde det förra året.

Jo...jag funderade på det också.
Jag ska köpa mig eller åtminstone leta efter ett tävlingsträns och kanske ev. även kika efter silver till sadeln...
men jag ville kika lite innan/ändå vad som kan tänkas finnas.

Jag har nu hittat en sida..men det fanns inte så mycket.

Jag fixade det hos Timbo i hjo. De satte på det på sadeln och allt åt mej oxå.

Liknande trådar

Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 223
Senast: Mickizz
·
Dressyr Hej! Jag började rida en häst nu i vintras efter att ha sålt min egna, och nu vänder jag mig hit för att försöka få lite råd innan mitt...
2
Svar
27
· Visningar
3 411
Senast: Sirap
·
Western Jag vänder mig till westerneliten på Buke för lite inputs, då jag är helt novis på detta med westernsadlar. OBS: Jag vet att man ska få...
Svar
3
· Visningar
2 979
Senast: Zandrah
·
Övr. Barn Jag har klurat i flera dagar på hur jag ska formulera rubriken, men inte kommit på något vettigt - så nu får det bli som det kan. Lade...
Svar
8
· Visningar
2 187
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka