Hjälp mig med fakta om ett par hingstar!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cassandra
  • Startdatum Startdatum
C

Cassandra

undefined
Jag skulle vilja veta allt om hingstarne Chess 880 och Lambourghini, då vi ska betäcka våra två ston i nästa vecka med dessa hingstar. Skulle bli överlycklig om någon snäll människa kunde maila bilder på avkommor till någon av hingstarna! Vill även ha all tänkbar info om dessa!! Tack på förhand!
De två stona som ska betäckas är efter Goldgraf (hon betäcks med Chess) och Brilliant-Hertigen... vad månne detta bliva.. :devil:
Tack!!

Sv: Hjälp mig med fakta om ett par hingstar!

Jag såg ett Chess sto på 4-årskvaliten i år. Såg väldigt trevlig ut.
De få Chess hästar jag sett har ärvt mycke vita tecken från pappa och verkat ha bra huvud!!!!

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: viltmilla
·
Avel hej ! Jag ska troligtvis betäcka mitt sto till våren född -91 som har två avkommor e. minotaurus. Hon är som en förminskad storhäst och...
Svar
5
· Visningar
1 579
Senast: Zuzzi
·
L
Avel Hej! Jag har ett sto e:Rubignon, ue: Maistic uue: Stanford. Hon är 162 idag vid 4 års ålder. Helt brun utan tecken, korrekt i exteriör...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Fiorano
·
T
Islandshäst Jag ska betäcka ett av mina ston i sommar. Tyvärr är hon nästan panikslagen i transporten efter en olycka. Att åka en timme går bra, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 800
Senast: Echa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025