Hjälp mig hitta toppen

@kolblakkur kollar du riktigt noga på din första bild så ser du att toppen är högre över axlarna egentligen, men att den är "klippt" mitt fram och sedan nervikt. Vill du ha så likt som möjligt är det denna som @Pilot länkat till typ samma lika, förutom att den inte är klippt och alltså har högre "axlar". För att få de lägre axlarna men inte v ringa är det bara att vika ner dom.

@kolblakkur kollar du riktigt noga på din första bild så ser du att toppen är högre över axlarna egentligen, men att den är "klippt" mitt fram och sedan nervikt. Vill du ha så likt som möjligt är det denna som @Pilot länkat till typ samma lika, förutom att den inte är klippt och alltså har högre "axlar". För att få de lägre axlarna men inte v ringa är det bara att vika ner dom.
Det kanske är hur hon står, för på andra bilder är den mer eller mindre rak. Jag vill ha den rak :) Tror inte det blir snyggt att vika ner.

Bifogade filer

• 0D8113D9-9908-45B6-A6AA-E93327C67F03.webp
    0D8113D9-9908-45B6-A6AA-E93327C67F03.webp
    25,2 KB · Visningar: 105
Hittade såklart denna - men den fanns inte att köpa längre :arghh:

Bifogade filer

• 3B269424-E01D-4E4B-898F-CEC17002D912.webp
    3B269424-E01D-4E4B-898F-CEC17002D912.webp
    7,7 KB · Visningar: 99

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som sitter på en toppen-tutorial eller det ultimata knepet för att göra inbakade flätor? Skulle så gärna vilja kunna göra både en...
Svar
10
· Visningar
486
Senast: mysboll
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 278
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst