Hjälp mig hitta toppen

@kolblakkur kollar du riktigt noga på din första bild så ser du att toppen är högre över axlarna egentligen, men att den är "klippt" mitt fram och sedan nervikt. Vill du ha så likt som möjligt är det denna som @Pilot länkat till typ samma lika, förutom att den inte är klippt och alltså har högre "axlar". För att få de lägre axlarna men inte v ringa är det bara att vika ner dom.
 
@kolblakkur kollar du riktigt noga på din första bild så ser du att toppen är högre över axlarna egentligen, men att den är "klippt" mitt fram och sedan nervikt. Vill du ha så likt som möjligt är det denna som @Pilot länkat till typ samma lika, förutom att den inte är klippt och alltså har högre "axlar". För att få de lägre axlarna men inte v ringa är det bara att vika ner dom.
Det kanske är hur hon står, för på andra bilder är den mer eller mindre rak. Jag vill ha den rak :) Tror inte det blir snyggt att vika ner.
 

Bifogade filer

  • 0D8113D9-9908-45B6-A6AA-E93327C67F03.jpeg
    0D8113D9-9908-45B6-A6AA-E93327C67F03.jpeg
    43,9 KB · Visningar: 105
Hittade såklart denna - men den fanns inte att köpa längre :arghh:
 

Bifogade filer

  • 3B269424-E01D-4E4B-898F-CEC17002D912.jpeg
    3B269424-E01D-4E4B-898F-CEC17002D912.jpeg
    13,2 KB · Visningar: 99

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 134
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp