Hjälp mig hitta toppen

kolblakkur

Trådstartare
Är på jakt efter en topp som ser ut ungefär som den här. Någon som vet var jag kan hitta en? :)

Bifogade filer

• 5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.webp
    5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.webp
    24 KB · Visningar: 108
Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D

Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D
Men visst har Sandy v ringad topp?
(Sen behöver du ju inte ha det..)

Sy så får du den precis som du vill!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som sitter på en toppen-tutorial eller det ultimata knepet för att göra inbakade flätor? Skulle så gärna vilja kunna göra både en...
Svar
10
· Visningar
486
Senast: mysboll
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 278
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar