Men ta det med personen då. Ingen bryr sig om vad som står på Facebook.För att jag inte vill att rasism och sånt ska stå oemotsagt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ta det med personen då. Ingen bryr sig om vad som står på Facebook.För att jag inte vill att rasism och sånt ska stå oemotsagt.
Jag tänkte ju dela dem på hens sida. Inte minMen skriv det direkt till personen tänker jag att du delar inlägg på Facebook säger ju inte mycket särskilt med tanke på att personen kanske inte kommer att se något av inläggen?
På just den här personen funkar Facebook utmärktMen ta det med personen då. Ingen bryr sig om vad som står på Facebook.
Så många frågor. .. Inte för att du kan svara såklart.https://hub.jw.org/request-visit/sv/request
du hörde det inte från mig!
Jag tycker det är taskigt om någon gör det på riktigt, taskigt mot de som tror det är seriöst och går dit.Så många frågor. .. Inte för att du kan svara såklart.
Går det verkligen att trycka sig hela vägen igenom och "beställa" ett besök utan att verifiera att man är rätt person.
Hur mycket missbrukas detta redan som "skämt" .
Hur mycket kommer de försöka igen efter man försökt avvisa dem och förklara att man inte är intresserad .
I och för sig kansle de vill minska sina spontanbesök och i stället gå till den som är intresserade, vem vet.
Jag håller med om att det är taskigt mot dem som går dit, Jag har en "vän" som gjorde detta mot mig. så nu får jag vakttornet. men i alla fall så tycker jag att det är humor att det går att beställa ett besök på det sättet.Jag tycker det är taskigt om någon gör det på riktigt, taskigt mot de som tror det är seriöst och går dit.
Det tycker jag med. Jag undrade mest bara varför man har en funktion om det är så att det inte finns någon funktion för att verifiera att personen som anmält verkligen är personen vars uppgifter de fått in.Jag tycker det är taskigt om någon gör det på riktigt, taskigt mot de som tror det är seriöst och går dit.
Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook.
Jag skulle kunna göra det enkelt för mig och helt sonika plocka bort personen från mitt flöde. Men innan jag gör det vill jag "hämnas" genom att dela bilder som är raka motsatsen till smörjan.
Problemet är att jag inte hittar några! Eller ja, det finns ju men ofta med en lång förklarande text och det funkar inte för mitt syfte.
Så, om någon sitter inne med bra och så att säga kortfattade bilder med till exempel antirasistisk budskap, show me what you got!
Tro mig, jag har testat direkt konfrontation också. Nu vill jag testa nåt annat.Risken är ju stor att personen inte får upp dina inlägg på sitt Facebook och då är en massa arbete gjort i onödan. Jag skulle hellre gå i direkt dialog med personen och konfrontera exempelvis det rasistiska i dennes inlägg.
Men hur ska det hjälpa om inte ens konfrontation hjälper? Vill inte vara neg men det känns som att hugga i Sten.Tro mig, jag har testat direkt konfrontation också. Nu vill jag testa nåt annat.
Tja, hen tar bättre till sig saker på det sättet. Jag har inga ambitioner att "omvända" hen, bara att inte låta skiten så oemotsagd.Men hur ska det hjälpa om inte ens konfrontation hjälper? Vill inte vara neg men det känns som att hugga i Sten.
Det är ju jättebra att någon säger ifrån och tar ställning, annars hade kvinnor fortfarande varit omyndiga, obildade och utan rösträtt.Men hur ska det hjälpa om inte ens konfrontation hjälper? Vill inte vara neg men det känns som att hugga i Sten.
Men genom att dela på fb?Det är ju jättebra att någon säger ifrån och tar ställning, annars hade kvinnor fortfarande varit omyndiga, obildade och utan rösträtt.
Men genom att dela allmänt på fb? Personen kommer ju som sagt kanske inte se det överhuvudtaget.Tja, hen tar bättre till sig saker på det sättet. Jag har inga ambitioner att "omvända" hen, bara att inte låta skiten så oemotsagd.
Om man delar på personens vägg får hen väl en notis om det? Jag har inte fb så kan inte kolla det men jag har för mig att det var så förut åtminstone.Men genom att dela allmänt på fb? Personen kommer ju som sagt kanske inte se det överhuvudtaget.
Men lycka till
Jag ska inte dela allmänt, jag ska rikta det direkt till hen.Men genom att dela allmänt på fb? Personen kommer ju som sagt kanske inte se det överhuvudtaget.
Men lycka till