hjälp mej bygga egna hinderstöd!!

Tinuri

Trådstartare
hej bukisar!!

jag har tröttnat att bygga hink-hinder, så jag hoppas att någon av er har några ideer på lätta och inte för dyra hinderstöd att bygga?? se får inte vara för tunga, eftersom jag måste släpa ut dem till ridbanan varje gång jag skall använda dem, sätt gärna in bilder och olika material!! om ni inte har några bilder eller inte har byggt något eget hinderstöd, kan nu ju bara ge några tips.. tack på förhand!! :bow::bow:

obs! bommar har jag, så de behöver ja inga tips om :smirk:

Sv: hjälp mej bygga egna hinderstöd!!

tack för snabbt svar! :bow:
fina hinderstöd! de såg ju inte heller så tunga ut :D
kan man sätta klossar istället för de där metallhållarna?? eller är klossar "farliga"

Liknande trådar

Hoppning Heejsan :D Tänkte om någon har några tips på hinder man kan bygga själv. Tänkte bygga lite i garaget bara jag får lite tid, det är...
Svar
13
· Visningar
6 488
Hoppning En spinnoff på "bygga egna hinder"-tråden! Vi som har ridbanor och inte vill släpa bommar och hinderstöd mellan stall eller någon...
Svar
2
· Visningar
2 842
Senast: Buck
·
P
Anläggning Hej! Drömmen om ett eget stall ska bli sann :banana: och jag har nog helt klart för mej hur planeringen av stallet ska se ut, så nu vill...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: em-pirre
·
R
  • Låst
Hoppning Hej ;) Är det ngn här som har några tips och/eller ritningar på hemmabyggda hinderstöd och bommar? Helst för en billig slant? Gärna...
Svar
9
· Visningar
4 160
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka