Hjälp meii!!

T

Tiina

Nu, är det väll liite så att pollen har tappat förtroendet för meii eller liknande. Någon som vet bra ledarskapsövningar, så att han börjar lyssna på meii ute i skogen. Eller bara så att han har klart för seii att det är jag som är ledaren..

Tacksam för svar

Sv: Hjälp meii!!

Tiina skrev:
Nu, är det väll liite så att pollen har tappat förtroendet för meii eller liknande. Någon som vet bra ledarskapsövningar, så att han börjar lyssna på meii ute i skogen. Eller bara så att han har klart för seii att det är jag som är ledaren..

Tacksam för svar

Under mina år i USA där vi tränade alla ranchens hästar enl NH men utan att klå upp hästarna och knäcka psyket helt på dom dvs vardags NH. Mycket är logiskt tänkandem, du tar hand om hästen väl, då ska den vara vänlig mot dig.. Annars ger du igen med samma mynt! Har skrivit lite om min ledarskapsträning på tråden tjurigt ungsto. Kolla får du se om det passar dig.

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 758
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama