Hjälp med mystisk knöl/svullnad

Sv: Hjälp med mystisk knöl/svullnad

Imorse upptäckte vi en sak... Knölen på insidan av benet har brustit! Så vad det än var som fanns där inne har liksom "bubblat" ut..

Det här är nog det sjukaste jag varit med om? Aldrig sett något liknande.. Kanske att vi kommer till en lösning nu då och att skiten försvinner

Det kanske helt enkelt är en varböld. Ingen som försökt punktera den?

CK skrev:
Det kanske helt enkelt är en varböld. Ingen som försökt punktera den?

Jadu jag vet inte vad det är, men tror inte det är var (eller ja till viss del kanske).. Förmodligen kroppens sätt att få ut vad det än var som fanns där inne?

Hoppas det blir bra nu.. Måste bara vara noga med att hålla efter det där såret som ser riktigt otäckt ut :(

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag är ny här på forumet men tänkte att det kanske finns några kunniga och erfarna kattmänniskor här! Min katt kom in för 5...
Svar
4
· Visningar
3 709
Senast: Jenka
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 455
Senast: Liten
·
Hästvård Hej! Tänkte rådfråga lite här för att se vad ni kloka bunkefalister anser och tror om detta. Jag har ett 7 årigt arabsikt...
Svar
2
· Visningar
1 498
Senast: Grannox
·
Hästvård Svullnaden upptäckte jag i lördags, mitt på knäet som en päronform ungefär. Hästan är pigg och ohalt, skrittar trots svullnad tjugo...
2
Svar
25
· Visningar
4 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka