Tack, tyvärr inte sen.Här är originalet på Epic Sax Guy, tycker att just saxofonstycket stämmer överens med det TS beskriver i originalinlägget, men vet inte om det var så mycket reaggeton över intron och text fri...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, tyvärr inte sen.Här är originalet på Epic Sax Guy, tycker att just saxofonstycket stämmer överens med det TS beskriver i originalinlägget, men vet inte om det var så mycket reaggeton över intron och text fri...
Tack! Tyvärr inte den.Eller kanske i denna?
Tack! Tyvärr inte den.Kanske finns den med i den här?
Tack! Tyvärr inte den.Visserligen lite sång, men denna kanske ?
Precis vad jag tänkte när jag såg videonOT men ser inte sångaren i din video ut som Ica-Ulf @Malibu_Stacy
Alltså ursäkta men jag har inte kunnat glömma den här tråden, det STÖR mig att inte få veta vilken låt det var. Kan det vara denna?
saxofonen/trumpeten går: da dadadada da dadada da dadada da dadadada, och melodin är densamma. jag har sökt och sökt.
Jag lyssnar ganska ofta på jazz men denna beskrivning sa mig absolut ingenting.Men gud vad konstigt att du inte hittar den!
Men det finns ju en app där man kan nynna låten så får man förslag.Det stör mig också. Lagt upp förfrågan på så många ställen. Inget rätt svar. Har låten i huvudet konstant. Men det är pinsamt att detta är ett problem då det egentligen inte är ett problem. Tyvärr inte denna låten heller. Tack ändå!
Nej, självklart inte, det var det jag menadeDa da da osv säger iaf inte mig nått