HJÄLP MED LÅT

Är det Åå åå ååke, ungdjävel...ungdjävel? Jag vet ju inte vad den heter men efter en tråd här på Buke är det det enda jag kan höra när jag lyssnar på låten.

Den har dock sång med.

Alltså ursäkta men jag har inte kunnat glömma den här tråden, det STÖR mig att inte få veta vilken låt det var. Kan det vara denna?

Det stör mig också. Lagt upp förfrågan på så många ställen. Inget rätt svar. Har låten i huvudet konstant. Men det är pinsamt att detta är ett problem då det egentligen inte är ett problem. Tyvärr inte denna låten heller. Tack ändå!

Det stör mig också. Lagt upp förfrågan på så många ställen. Inget rätt svar. Har låten i huvudet konstant. Men det är pinsamt att detta är ett problem då det egentligen inte är ett problem. Tyvärr inte denna låten heller. Tack ändå!
Men det finns ju en app där man kan nynna låten så får man förslag.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 222
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 789
Senast: Dino
·
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för...
2
Svar
37
· Visningar
4 335
Senast: Ponnytant
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 610
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama