HJÄLP MED LÅT

bekos

Trådstartare
Vad heter denna låt?

Hej! har en låt på huvudet sedan ett tag tillbaka. Det är en låt med mycket saxofon/trumpet i. Där är ingen låttext eller någon som sjunger. Låten börjar med en rytm som påminner om reaggeton. efter ett tag börjar trumpetens/saxofonens ljud komma och dess ljud ökar successivt för att sedan i slutet av låten avta igen och till sist i låten hörs bara rytmen. saxofonen/trumpeten går: da dadadada da dadada da dadada da dadadada, och melodin är densamma. jag har sökt och sökt.

Vad heter denna låt?

Hej! har en låt på huvudet sedan ett tag tillbaka. Det är en låt med mycket saxofon/trumpet i. Där är ingen låttext eller någon som sjunger. Låten börjar med en rytm som påminner om reaggeton. efter ett tag börjar trumpetens/saxofonens ljud komma och dess ljud ökar successivt för att sedan i slutet av låten avta igen och till sist i låten hörs bara rytmen. saxofonen/trumpeten går: da dadadada da dadada da dadada da dadadada, och melodin är densamma. jag har sökt och sökt.

Lite långsökt kanske men du menar inte denna? Där kommer ju ett saxofonriff utan sång när det är "refräng"

Tänkte också på killen med saxofonen men att det kan vara en remix på deras första eurovisionlåt?? Typ som den här fast här var det inte så mycket reggaeton

Här är originalet på Epic Sax Guy, tycker att just saxofonstycket stämmer överens med det TS beskriver i originalinlägget, men vet inte om det var så mycket reaggeton över intron och text fri...

Vad heter denna låt?

Visserligen lite sång, men denna kanske :)?

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 222
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 789
Senast: Dino
·
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för...
2
Svar
37
· Visningar
4 335
Senast: Ponnytant
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 610
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama