Hjälp med hingstval..

Sv: Hjälp med hingstval..

hon ville ha hingst hjälp men sa inte att de inte funkade med westernhästar. man behöver ju inte ha dom till western. har sett gambler i dressyr och han är fin. och hoppningen är han som en iktig drömhäst.

Ett par hingstar som kom upp i mitt tankesystem var Cardento och Camaro M. Lycka till med din avel, det blir nog bra i slutändan. ;)

kom även på carbinero II. lycka till med valet

hon ville ha hingst hjälp men sa inte att de inte funkade med westernhästar. man behöver ju inte ha dom till western. har sett gambler i dressyr och han är fin. och hoppningen är han som en iktig drömhäst.

Ts har ett mkt bra hoppstammat ungt sto (Halvblod), som hon seriöst verkar vilja ha råd om hingstval dvs. Hopphingstar av halvblods ras för att kunna tävla hoppning på senare om ett par år.

en Seriös uppfödare avlar på sin "egen ras" och blandar inte in paint eller appaloosa om man vill föra aveln frammåt, Sorry:grin:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: MML
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 687
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 789
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama