Hjälp med Firefox.

jos

Trådstartare
Har just hämtat Mozilla Firefox till min laptop. Främsta anledningen till att jag helst använder FF är att jag har en väldigt instabil uppkoppling (adsl) som loggar ut och kopplar ner när den själv känner för det, vilket förstås leder till att man inte alltid kommer fram till den sida man söker.

Istället för att som i IE då få meddelandet "Sidan kan inte hittas" har FF alltid bara stannat kvar på sidan man var sist, men nu på den här datorn blir det "Fel vid sidhämtning" mest hela tiden. Finns det något jag kan göra för att ändra det eller måste jag hitta precis samma version av FF och installera här?

(Ursäkta ev. konstiga formuleringar, är inte på topp idag.)

Sv: Hjälp med Firefox.

Hmm, går det inte bara att ladda hem det som vanligt?

Men kan ju tillägga att Mozilla Firefox är mkt bättre än Internet Explorer på när det gäller allt, nästan i alla fall;) .
IE 7 ska väl kunna mäta sig med firefox, men inte IE 6.

Sv: Hjälp med Firefox.

Det är det jag gjort. Två olika versioner dessutom, först 2.0 men det såg inte ut som vanligt så den ville jag inte ha.. :angel: och så gjorde den likadant med "Fel vid sidhämtning" som blir så himla jobbigt i längden. Så jag tog bort den och laddade ner det jag trodde var samma som jag använder på andra datorer, men det vill inte fungera likadant. Men det löser sig nog.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka