Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
2. Någon som haft problem med att få hästen att äta? Hur har ni lurat i dom?
Har ni gett det som det är -det är ju ganska stora bitar (köpt på örtagård)
I de fall jag givit så har det varit dels tinktur dels torra örter. Tinkturen gav magproblem, diarré så det var bara att sluta med.
Inga problem att äta det, men den hästen som fått det är ganska så matglad och äter det mesta. Har annan som aldrig i livet skulle äta något främmande, luktar och vägrar sedan äta även om det blandas med världens godaste kraftfoder enligt honom.
Tyvärr ingen aning om gurkmeja, men skulle generellt sett vara försiktig med örter och diverse tillskott till dräktigt sto, detta för att man oftast inte vet exakt hur örten verkar. Annars gillar jag idén med örtmedicin.
Jag hoppar nog gurkmejan på det dräktiga stoet och ger glucisamin o msm istället. Gurkmejan kan jag käka upp själv! (vi är typ lika knackiga båda två...)
Den andra hästen knaprade i sig sin djävulsklo till slut!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.