HJÄLP! med att rita mitt stall!

Casper

Trådstartare
Hej!
Jag behöver hjälp innan jag kastar ut datorn!!! kan nån rita upp mitt stall i google sketchup? Jag kan inte engelska och jag får verkligen inte ihop detta!!!

jag har alltså inte tålamod..

jag berättar mer om nån vill hjälpa mig.. pixbox fungerar inte längre eller så nån bild måste jag försöka lägga upp på annat vis?!

Sv: HJÄLP! med att rita mitt stall!

Buck eller någon annan duktig kan säkert hjälpa dig med sketchup.

Men för att lägga in en bild här lite snabbt och enkelt kan du använda dig av forumbilder.se. Man behöver inte bli medlem utan det är bara att ladda upp sin bild, ta en av länkarna som kommer upp och lägg in den här :)

Sv: HJÄLP! med att rita mitt stall!

Buck eller någon annan duktig kan säkert hjälpa dig med sketchup.

Men för att lägga in en bild här lite snabbt och enkelt kan du använda dig av forumbilder.se. Man behöver inte bli medlem utan det är bara att ladda upp sin bild, ta en av länkarna som kommer upp och lägg in den här :)

Tack för tipset!
De där sketchup blir jag galen på =(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 851
Senast: fixi
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: Tuvstarr
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 635
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17