Sv: Hjälp med att hitta en speciell lag...
Det är jag mycket väl medveten om! Jag har bett om ursäkt flera gånger och de kommer få ersättning, men jag kan inte köpa det de vill ha och dra hem eftersom jag inte har nåt körkort och har 5 km till närmaste buss. Så jag måste vänta tills pappa är hemma.
Det som känns tråkigt är att de fortsätter att bråka med mig fast jag bett om ursäkt och erbjudit mig att ersätta och hjälpa till att fixa. Det var det första jag gjorde. Men de har förbjudit mig att rida på ställen och så nu, och det är allmänt dålig grannstämning och det är DET som känns tråkigt.
Men nu är det inte det tråden handlar om, jag har gjort en tråd om det också... Att jag inte vet vad de vill ha mer av mig, jag gör så gott jag kan men ibland kommer hästarna ut och då kan man inte göra mer än att be så mycket om ursäkt och fixa staketet och försöka förhindra det igen, samt ersätta skadorna. Men att de ändå är sura och ska "straffa" oss, det är det som känns så himla trist att jag vill veta vad jag och dem har för rättigheter.