Hjälp med att förstå blodprovsvar!!

X

XamberX

Jag har fått några blodprovsvar idag bla njurar och lever, men skulle gärna vilja ha någon som kan hjälpa mej att förstå vad dom betyder. Veterinären kommer att ringa senare under dagen, men om någon skulle vilja hjälpa mej innan, så att jag förstår lite, så skulle jag bli jätte jätte tacksam. Någon som kan/vill hjälpa mej lite?

Mvh XamberX

Sv: Hjälp med att förstå blodprovsvar!!

Som jag skrev i en annan tråd här att jag inte fick tillräckligt med hjälp av min veterinär. Så jag skulle fortfarande behöva lite hjälpa av er att förstå vad blodprovsanalysen betyder. Så kan/vill du hjälpa mej?? Så skriver jag ut vad blodprovsanalysen sa.

Mvh XamberX

Liknande trådar

Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 868
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Sanne97
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka