Hjälp - JAlbum

C

cissiny

Har ju gjort ett antal album vid det här laget och har lärt mig en del på vägen, inte minst tack vare Soapbubble :bow: :bow: :bow: (har jag för mig att det var iaf :o). Nu har jag ett akut problem - kan inte hitta vad jag gjort fel...
Har suttit och lagt in ett gäng naturbilder, skrivit kommentarer... Men kommentarerna syns inte! :confused:

Har kollat och kollat och kollat och jag tror att inställningarna är rätt... Nån som har nån idé? :)

Tack på förhand! :D

Mvh Cissi
 
Och nu fick jag det att funka helt plötsligt - på alla (?) bilder utom den sista? :confused:

Mystiskt... :crazy:

Mvh Cissi
 
Kommentarerna kommer inte in i albumet förrän du har flyttat reglaget under fliken "Redigera" till nästa bild. För att den sista bildens kommentar ska komma in albummet, måste du när du har skrivit in den sista kommentaren flytta tillbaka reglaget till den näst sista bilden. Det känns som en bugg, men vet man om det så...

Har du redan gjort så, så vet jag inte :(
/Soapbubble
 
Tack!!! :D :bow: :D :bow: :D :bow: :D

Nu gjorde jag så att den sista bilden (som nu ligger först i albumet...) fick vara utan kommentar - men nu vet jag hur jag ska göra nästa gång! :D

Tack!!! :D

Vi håller på att ladda upp nu, men snart har vi 10 "småalbum" på hemsidan, det senaste heter "Haverdal Natur" och är från 8/5... :) Fler är på gång, kika gärna! :D
Adressen är www.ponyprod.com och bilderna ligger under foto :).

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: cissiny
·
C
IT & mobiler Pratade med en av mina fotokunder, som fått bilder i original på CD-skiva. Hon hade försökt byta namn på en bild, i Photoshop, och då...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: slice
·
C
IT & mobiler Vi brukar normalt använda Pinnacle Studio 8 för att göra egna videos, i mpeg-format. Slutresultatet blir bra, men Pinnacle är så ruskigt...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: pinkyman
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 104
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp