Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka ut mig men jag har gärna ändå lite 80-tals klädsel. Vad ska jag ha på mig? Önskar tips!
Rosa långkjol och mängder av armband kanske du hade på dig?Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka ut mig men jag har gärna ändå lite 80-tals klädsel. Vad ska jag ha på mig? Önskar tips!
Jag var 12-21 - mycket äldre än en spermieHur gammal var du på 80-talet? När vi hade samma tema (formulerat likadant) som kom det yngre gardet klädda som bebisar och spermier...
Jag med Peppade dessutom upp mig rejält på stylingen ju mer jag skrev så nu måste jag kanske testa så snart tillfälle gesNytant- Den där ljusturkosa kostymen hade jag gääärna haft, 80-talsfest eller ej!
TS, tänker även neon! Neonrosa, neongrönt, neongult. Tex. på tights, örhängen och hårband.
Tygklädda diadem känns väl iallafall sent 80-tal.
Stentvättade jeans.
Ljusblå eller mintgrön kajal.
Våfflat hår. Fluffigt hår i vilket fall.
Extremt ljust rosa läppstift (Lili i Lili&Sussie).
Sen fanns det även en extremt gräslig trend åttiotalet igenom, med mjukiskläder, byxa&tröja med ordentliga muddar, gärna med tubsockor och loafers till. Men den vägen vore väl tråkig att gå på fest...