Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka ut mig men jag har gärna ändå lite 80-tals klädsel. Vad ska jag ha på mig? Önskar tips!
Rosa långkjol och mängder av armband kanske du hade på dig?Är bjuden på en stor fest som ska gå i 80-tals anda. Klädkod är: det du hade på dig på 80-talet ...men vad var det? Jag vill inte spöka ut mig men jag har gärna ändå lite 80-tals klädsel. Vad ska jag ha på mig? Önskar tips!
Jag var 12-21 - mycket äldre än en spermieHur gammal var du på 80-talet? När vi hade samma tema (formulerat likadant) som kom det yngre gardet klädda som bebisar och spermier...
Jag medNytant- Den där ljusturkosa kostymen hade jag gääärna haft, 80-talsfest eller ej!
TS, tänker även neon! Neonrosa, neongrönt, neongult. Tex. på tights, örhängen och hårband.
Tygklädda diadem känns väl iallafall sent 80-tal.
Stentvättade jeans.
Ljusblå eller mintgrön kajal.
Våfflat hår. Fluffigt hår i vilket fall.
Extremt ljust rosa läppstift (Lili i Lili&Sussie).
Sen fanns det även en extremt gräslig trend åttiotalet igenom, med mjukiskläder, byxa&tröja med ordentliga muddar, gärna med tubsockor och loafers till. Men den vägen vore väl tråkig att gå på fest...![]()