Om några veckor ska jag ha inflyttningsfest. Jag är ovan vid att fixa fester och tillställningar, tycker hela grejen är lite jobbig. Jag tar på mig för mycket ansvar om att folk ska ha kul, att det ska bli lyckat osv. men jag vill bjuda tillbaka för alla fester som jag har varit inbjuden till och tänker att det är bra för mig att utmana mig själv.
Jag tänker bjuda på drinkar, mat (chiligryta med tillbehör) och vin samt efterrrätt. Vi blir totalt ca 14 stycken och vi ska vara i min lägenhet. Sittplatser finns till alla, en del får sitta i soffan men jag tänker att det blir lite dynamiskt.
Hur lägger man upp det för att det ska bli lyckat? Jag tänker mig ingen röjarfest med dans till kl 02 men jag skulle ju dö om det landar i att alla sitter och artigt diskuterar bostadsmarknaden och sen gäspar och tittar på klockan efter 2 timmar.
Körschemat är följande
Jag tänker bjuda på drinkar, mat (chiligryta med tillbehör) och vin samt efterrrätt. Vi blir totalt ca 14 stycken och vi ska vara i min lägenhet. Sittplatser finns till alla, en del får sitta i soffan men jag tänker att det blir lite dynamiskt.
Hur lägger man upp det för att det ska bli lyckat? Jag tänker mig ingen röjarfest med dans till kl 02 men jag skulle ju dö om det landar i att alla sitter och artigt diskuterar bostadsmarknaden och sen gäspar och tittar på klockan efter 2 timmar.
Körschemat är följande
- Drinkar och snacks (jag tar gärna även emot tips på drink, jag är sjukt ovan vid att göra drinkar)
- Mat
- Efterrätt
- Sen då? Ska man ha någon aktivitet?