F
Felle_8
Hjälp
jag har haft min katt i två år vi skaffade en kattunge för ungefär ett och halvt år sen som de lovade va en hona...
Och sedan löpte min älsta ungefär runt slutet på feb början på mars...
Nu för någon vecka sen va jag iväg tror de va för en månad sen och jag såg till min förvåning att hon hade blivit enorm och sedan upptäkte vi att den påstodda honan va en hane....
Sista dagrna har hon varit tröttare än vanligt hon vill att man skall kela magen..
Hon kan knappt sitta och tvättar sig hela tiden ja när hon inte sover....
Hon har fått mjölk i spenorna och de e enorma...
Hon är väldigt stor och man kan känna bebisarna hela tiden men jag vet inte vilken vecka eller dag hon e i vad ska jag ta mig till..
Bönar och ber om hjälp..
Från en orolig matte som älskar sin kisse miss....
jag har haft min katt i två år vi skaffade en kattunge för ungefär ett och halvt år sen som de lovade va en hona...
Och sedan löpte min älsta ungefär runt slutet på feb början på mars...
Nu för någon vecka sen va jag iväg tror de va för en månad sen och jag såg till min förvåning att hon hade blivit enorm och sedan upptäkte vi att den påstodda honan va en hane....
Sista dagrna har hon varit tröttare än vanligt hon vill att man skall kela magen..
Hon kan knappt sitta och tvättar sig hela tiden ja när hon inte sover....
Hon har fått mjölk i spenorna och de e enorma...
Hon är väldigt stor och man kan känna bebisarna hela tiden men jag vet inte vilken vecka eller dag hon e i vad ska jag ta mig till..
Bönar och ber om hjälp..
Från en orolig matte som älskar sin kisse miss....