Hjälp- Jag har kört fast och behöver tips

Abova

Trådstartare
Jag kommer inte vidare med vår vardagsrum/köksrenovering för jag hittar inte någon trevlig fondtapet.

De andra väggarna är nu tapetserade med en beige/vit blommig tapet och på den sista väggen vill jag nu har något med lite mer "tryck" i utan att bli för skrikig.
Jag vill ha färgerna vitt/brunt/grönt där den gröna ska vara lite blekgrågrön.
Mönstret skall vara lite skirt dvs gärna lite spretigt som grenar/blommor etc och inte för plåttrigt eller i rader.

Jag har bläddrat igenom varenda tapetbok och tittat på nätet men inte hittat vad jag söker.

Har ni några tips tar jag tacksamt emot dem.

Sv: Hjälp- Jag har kört fast och behöver tips

Bra tips.
Det är i stil med de första tapterna jag tänker mig, men jag hittade inte riktigt vad jag sökte här heller.

I kollektion B-Lounge från Midbec finns det några fina slingor? (Deras hemsida är flashuppbyggd, kan inte länka)

Likaså i kollektionen Decadence finns det fina tapeter med bambublad?

Colefax&Fowler:
get_item_image.asp

get_item_image.asp

Cole&son:
get_item_image.asp

get_item_image.asp

Stort tack för tipset, du är på rätt spår, jag har kollat på dessa tapeter på tapetorama tidigare men tittade en gång till nu och tapten från colefax och flower, clematis flower skulle kunna funka .
Det jag dock saknar i alla tapterna är att jag hade velat ha en mörbrun färg med också, ex i framträdande kvistar/grenar, för att plocka upp det bruna i inredningen.

Ingen av taptethandlarna jag varit hos dock har haft kataloger från C F så jag har kunnat titta på tapeterna IRL.

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vi har nyligen köpt ett hus och det ska bytas tapeter i alla rum men jag hittar inte en enda som är snygg, eller så är jag för kräsen...
2
Svar
20
· Visningar
5 118
Senast: svea
·
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: jerseyko
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 855
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka