Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på toa nu och (ursäkta för info) det verkligen rinner ut blod. Tycker blödningen beter sig som en riklig mens, tänk om jag drar igång narkos å grejer på sjukhuset å så är det bara helt vanlig mens?
Är dock som sagt bara på dag 18 i menscykeln
Har pratat med sjukhuset nu.
"Det är nog bara mensen som är tidig, ta ett graviditetstest och ring igen".
Jaha...
Var lite rädd att du kunde få det svaret. Har själv fått det och det slutade med ambulansfärd och blodtransfusion.Har pratat med sjukhuset nu.
"Det är nog bara mensen som är tidig, ta ett graviditetstest och ring igen".
Jaha...
Skickar en massa pepp!!!!Nu har jag gjort ett graviditetstest som var negativt, vilket jag ju visste att det skulle vara.
Blödningen liknar som sagt en menstruation, men två saker skiljer:
1. När jag har mens har jag alltid en extrem tyngdkänsla i underlivet, måste ibland gå och "hålla emot". Måste använda tampong av samma anledning, använder jag binda känns det som hela jävla livmodern ska trilla ut. Har ingen sådan känsla alls nu.
2. Tycker blodet är färskare nu. Pga mitt (troliga) framfall brukar mensblodet bli kvar i livmodern ett tag eftersom "bulan" ligger ivägen som en dörr, och därför brukar det var rätt mörkt. Av någon anledning rinner det här blodet ut obehindrat (hur är det ens möjligt?) och är väl antagligen därför färskare.
Dom ska ringa tillbaka från sjukhuset mellan 13-14. To be continued...
Tack för ert engagemang
Tycker verkligen att du borde åka in idag också!!
Men OM dom nu envisas och du inte ska in för imorgon och du vill ha sällskap så finns jag inom rimligt avstånd att följa med! Jag brukar vara bra på att vara lugn och hantera krissituationer när det gäller andra! Bara att skicka ett pm pm du vill! Kan även finnas tillgänglig att akut åka med efter 22 ikväll!
Massa peppkramar
Tack, vad gulligt av dig!
På sjukhuset verkar dom dock tycka att detta inte behöver kollas upp alls.
fullkomligt vansinne.. vilket sjukhus?
Skaraborgs sjukhus. Vet inte vilket av sjukhusen (Skövde, Falköping, Lidköping) gyn ligger på?
Kss skövdeSkaraborgs sjukhus. Vet inte vilket av sjukhusen (Skövde, Falköping, Lidköping) gyn ligger på?