Hjälp! Jag blir tokig!!

G

goggoman

Jag har en kisse.. Liam.. jätte go o underbar och jag älskar honom massa mycket... men han ränner på nätterna så jag tror jag blir tokig..
Är lättväckt, så jag vaknar ju när han sätter igång o skriker... så upp och ut.. sen hänger han på dörren o skriker.. så upp o in..
Har försökt att ignorrera honom, men mitt i natten så är det lättast o gå upp o ta ut honom.
Han har låda inne med..

Har någon något bra tips??

/Anso

Sv: Hjälp! Jag blir tokig!!

Jag skrev precis samma inlägg för en vecka sedan:crazy:
Jag har fått ett svar! att ignorera katten (precis som du redan gjort). Men jag stuvade in öronproppar, la kudden över huvudet (risk för försovning:smirk: ) men ta mig sjutton katten är lugnare.
Lycka till!

Jag skrev precis samma inlägg för en vecka sedan:crazy:
Jag har fått ett svar! att ignorera katten (precis som du redan gjort). Men jag stuvade in öronproppar, la kudden över huvudet (risk för försovning:smirk: ) men ta mig sjutton katten är lugnare.
Lycka till!

Tack.. hmm.. ja, får göra det...är ju sjukskriven just nu så jag får väl vara vaken..:bow:

:love: nu kommer han (katten) upp o kurrar i min säng istället för att jama o vilja ut genom fönstret.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästvård Hej! Min medryttarhäst har varit sjuk i 5 dagar nu, och vi vet ej vad det kan vara. dag 1 skakade, var hängig och hade 1 grads feber...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 059
Senast: cf234k
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 204
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 712
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama