Hjälp! Horsez i kina

  • Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Balette II
  • Startdatum Startdatum
B

Balette II

Jag behöver hjälp till Horsez PC. Är i kina nu och har fått min (Jag tror det är) första utmaning. Man ska leta efter Carroll, Auriel, Miguel och Samuel som skulle ha något party. Jag har hittat båda delarna av kartan och det där pappret med en grotta och ett dött träd. Sedan har jag ridit lite fler ärenden. Och slutligen... här är jag nu... jag behöver HITTA NÅGOT SLAGS LJUS att ha i den där lilla grottan (eller vad det nu är). Sedan har jag även ett handtag. VART FINNS LJUS NÅGONSTANS? // Snälla.. Hjälp. :confused:
 
Sv: Hjälp! Horsez i kina

ja jag behöver med hjälp med den, har förståt att man ska gå tillbaka till staden och till en affär som ska vara en antikaffär
men den är låst och man måste hitta nycklen,
i affären ska man tydligen finns ficklampa eller vad det nu är,
men jag har ingen aning om hur man hittar nycklen :/
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 327
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 575
Senast: Josofinito
·
Ridning En familj i mitt stall har köpt en ny liten C-ponny, barnet är 8 år (har ridit sen hon var 4/5 år) och har haft världens snällaste...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: Nordx
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp