Sv: Hjälp, hon är sjuk !!
Hon äter redan nu väldigt lite. Men följer sina kurvor iofs.
Hon har bara ätit flytande mat i 2 dygn nu, och det har gått bättre, har inte kräkts direkt! Däremot är magen dålig, och hon har gått från slö och sova jättemycket till sova ingenting. Somnade först halv elva. Inatt var hon lessen från klockan TVÅ till halv SEX - då gav vi upp och gick ner och såg på tv (jaaaaa, dåligt jag vet, men ingen av oss orkade så mycket mer... ) Hon somnade om vid sju iaf, och sov till nio. Hon fick lite välling igår, det stannade kvar. Frukt funkar. Broccolipuré har hon fått - det kastar hon i sig som en galning, hon älskar broccoli (ibland får jag blanda frukten med broccoli för att hon skall äta
). Då kom lite i retur, men det var nog själva ikastandet som gjorde.
Så, pigg bebis. Och föräldrar som är helt slut. Och både farmor och farfar ligger hemma och är sjuka, de var ju här samma dag hon blev dålig ... men jag har klarat mig från att vara sjuk iaf! Tänkte jobba imorgon, det måste väl vara ok? Ingen risk att jag smittar ner andra i 'andra hand'?
Men Inte_Ung, det var en bra teori, jag skall vara observant på den ifall det börjar igen. Man är väl lite förstörd av BVC: s prat om att proppa i dem massa på kvällen så man skall få sova ... (har iofs inte direkt märkt nån korrelation mellan matmängd och antal timmars sömn)