C
caroline_star
Det så att min hund är mataggresiv o häromdan så skulle jag gå ut med han. Han fick tag i en massa dåligt bröd som jag försökte att få bort ifrån han. Han började morra å då tog jag bort lite mat med foten istället. Men då flög han på mig istället. Jag var snabb o drog ned han o snurrade kopplet runt hans nos. Men jag glömde av at knyta en knut. Jag visste att han kommer att hugga mig om jag inte gör något. Men han kom lös på en gång o hoppade på mig igen så jag fick brotta ned han på nytt, och denna gången så satt jag och höll fast honom tills han lugnade sig. Sen så lugnade han sig o ja kunde slöppa han o gå hem med han igen. Det är ingen ide att dra tag i han o sätta han på plats. Han är i dag 11 år och har gjort så här en gång innan för några år sedan. Jag vet inte vad jag ska göra. Alla säger att jag ska avliva han, men det vill jag inte heller. Jag vet ju hur han funkar med maten o jag visste att jag inte skulle gå ¨på honom, men gjorde detta ändå.. han har kronisk öroninflammation med, o denna har precis kommit tillbaka och då brukar han bli lite aggresiv innan han får sin medicin.
Vad skulle ni göra?? Skulle ni avliva denna hunden eller skulle ni låta honom vara kvar?
carro
Vad skulle ni göra?? Skulle ni avliva denna hunden eller skulle ni låta honom vara kvar?
carro