Hjälp! Hanen får inte nog av parning!?

Sv: Hjälp! Hanen får inte nog av parning!?

*KL*

naturligtvis ska inte hanen våldta honon.

Men att honan skriker är normalt vid parning. När hanen kommit in i honan fäller han ut små hullingar för att hålla fast honom o det gör ont o honan skriker. Samt vill komma därifrån.
Sen är vissa honor väldigt sura även om de löper o ger hanen stryk så de måste ta i med hårdhanskarna.

Tror inte din hane är könsmogen än därav beteendet. Eller så håller han på att bli det o är så frustrerad när hormonerna sprutar i kroppen.

Håll dom särade även om det är jobbigt.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 747
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: Castellini
·
Katthälsa Hej allihop! Hur gör ni med avelshonor som inte uppskattar att åka bil? Vilka hjälpmedel fungerar och vilka bör man undvika? Kan man...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: Marty
·
Övr. Hund Min BC har precis fyllt två år, är precis så pigg och glad som en ung BC är och älskar att vi börjat träna agility! Han har alltid fått...
2
Svar
27
· Visningar
8 883
Senast: Ananas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II