Sv: HJÄLP! Funderingar vid renoveringar och husköp..
Jag håller med!
När jag flyttade in här hade jag snabbt bestämt mig hur det skulle se ut som färdigt, (tack o lov) så har jag inte haft råd att renovera i den takten jag ville och nu med tiden så har man kommit på massa andra, BÄTTRE lösningar och tankar som jag nu i efterhand är mycket nöjd med.
Så, men tanke på det, och att räntorna går uppåt så sakteliga så tycker jag absolut Alt 1. Sen kan ni renovera lite i taget allt eftersom..
Det kan vara bra att bo in sig först. Inte helt sällan upptäcker man ju att "hmmm, det hade varit smartare att ha den placerad där, istället för här" när man bott på ett ställe ett tag. Det verkar som en fullkomligen rimlig placering innan man börjar vardagsbo någonstans, sedan framkommer det att vardagsströmmen inte alls går som man tänkt sig.
Jag håller med de som rekommenderar renovering efterhand.
Jag håller med!
När jag flyttade in här hade jag snabbt bestämt mig hur det skulle se ut som färdigt, (tack o lov) så har jag inte haft råd att renovera i den takten jag ville och nu med tiden så har man kommit på massa andra, BÄTTRE lösningar och tankar som jag nu i efterhand är mycket nöjd med.
Så, men tanke på det, och att räntorna går uppåt så sakteliga så tycker jag absolut Alt 1. Sen kan ni renovera lite i taget allt eftersom..