Hjälp/frågor

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 019
T

Tomaten

vart har det tagit vägen, skulle vilja se gränserna för titlarna! :)

Sv: Hjälp/frågor

Titta i 5 tråden under denna så har du titlarna
använd sökfunktionen så underlättar det

Man kan ju undra varför titlarna inte är framme längre när så många undrar? Har ju svarat förr på denna fråga :smirk:

Längst upp i högra hörnet finns vanliga frågor. Det verkar dock som gränserna för titlarna inte längre finns där. Prova att sök på t.ex. måndansare, det har varit ett par trådar i ämnet och i någon fanns gränserna utsatta.

/Soapbubble

Ja du det kan endast Gunnar svara på :D

Men om man använder sökfunktionen får man fram det mesta här :angel:

jag använde den men jag hittade det inte och då brydd ejag mig inte om att kolla längre ner på forumet. men jag gjorde väl nåt fel. förlåt mig!:)

:D ja det är du inte ensam om :angel:

Lägg tråden med titlarna som favorit så har du den till nästa gång du undrar :D så slipper du ett kaxigt svar från moderator mysko :o ;)

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 061
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
240
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka