HJÄLP!!Fiskyngel......

L

Lizzan71

Hej!!Jag undrar om det är nån som kan hjälpa mig och tala om för mig när jag kan släppa in/ut mina fiskyngel till dom andra stora fiskarna?Jag vill ju inte riskera att dom blir uppätna av dom stora fiskarna.Snälla rara är det nån som kan hjälpa mig med detta snabbt........
KRAMIZZZAR Lizzan71

Sv: HJÄLP!!Fiskyngel......

Det beror helt på. Vilka är dom vuxna fiskarna, och vilka är de små?
Hur mycket matas de stora? Hur mycket gömställen finns det för ynglena i det stora akvariet?

Vad är det för fisk då?

Inglorion, det kanske inte är munruvare!:rofl:

Hej igen!!Det e vanliga ciklider å en större mal.Jag har inga jättefiskar men dom e väl mellan 2-6 cm cirka,men det e bara fredliga fiskar.Men dom röda ciklidungarna som jag har ser ju så små ut fast dom e ju 1,5-2 mån gamla men dom växer rätt långsamt.Jag ger mina fiskar mat 2 ggr om dagen.Vad tror du,kan jag släppa ut dom eller ska jag vänta lite till?

Ha det gott i värmen!!
KRAMIZZZAR Lizzan:angel:

jag brukar släppa i några stycken yngel bland de stora, fyra-fem så där, och se hur de vuxna fiskarna reagerar. om inget häst på tre dagar släpper jag i resten.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 815
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix