Hjälp, färgval!

S

Silly

Ska köpa Eskadronskydd att ha och träna i, men jag kan inte välja färg...

• Hästen är svartbrun (på vintern svart och sommaren blir hon blekt på vissa ställen, alltså kanske de svarta skydden inte är så vackra)
  • Sadeln är mörkbrun (inte bruna skydd alltså)
  • Jag har ganska mycket utrustning i mörkblått men även lite schabrak i grönt, lila och ljusblått, tänkte skaffa något beiget

jag funderar på marinblåa, grå eller beiga... Funkar det med grått till brun sadel?

//Silly fåfäng

Sv: Hjälp, färgval!

Jag hade köpte ett par svarta. Det passar till allt och färgen "stör" inte när den är samma som hästens ben.

jag skulle tagit bruna.. passar om hästen e svart brun å du har brun utrustning..

Jag tycker du ska ta den färgen som du har på din utrustning!!:)

Jag skulle ha tagit bruna. Om du har brunt läder så är det finast med bruna skydd, även om lädret är mörkare.

Bruna såklart eftersom att sadeln är brun!:)

Bruna, då behöver du inte t'nka på att färgerna skär sig med varandra.

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Wera
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i...
2
Svar
25
· Visningar
3 376
Senast: Praefatio
·
Utrustning Jag ska beställa en säkerhetsväst Racesafe och vill ha en 2-färgad! Problemet är bara VILKA färger?? Hästen är vit och vi har ingen...
Svar
16
· Visningar
1 976
Senast: Hæst
·
J
Utrustning Har tänkt köpa en till kavaj, men jag vet inte riktigt vilken färg den ska vara. Jag har en jättesnygg marinblå kavaj med svaga...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: jordgubba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?