Hjälp!Får inte läsa min mail på hotmail

Na_Polnoc

Trådstartare
Jag har nu efter sommaren fått ett nytt bekymmer med min dator som inte ens pappa vet vad som är felet.

Problemet är att inte på någon av mina datorer får jag läsa min mail som jag har på hotmail. Jag kan logga in, men sen så står det att det är fel på sidan. Det konstiga blir sen om jag kollar min mail från ett annat ställe i huset där jag bor (verandan) och där med samma inloggningssystem på internet och så kan jag problemfritt både läsa min mail och svara på de mail jag har fått.

Men varför kan jag inte göra det från min dator :confused: :confused: . Jag har uppgraderat windows med allt som går (har windows XP) och även uppgraderat norton (vad nu det ska spela för roll i det här sammanhanget).
 
Sv: Hjälp!Får inte läsa min mail på hotmail

Det enda den säger till mig är att det är fel på sidan. Det står på listen längst ner på sidan.
 

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 947
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Har en digital kamera (canon) som spelar in filmer med mov. På de två andra datorerna i huset har vi bara behövt plugga in sladden och...
Svar
7
· Visningar
3 981
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Hej. Jag har fått ett problem nu på kvällen. Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: sandra87_
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp