HjÄlp Blod

T

Tuffa_tosen

Hejsan, min kanin osten fastnade nyss i nått och hennes klo gick av. Finn bara 1 mm kvar. Vad ska ja göra? Får hon slicka på de? Ska ja göra nåttt förband? De blöder bara lite nu, förut blööde de skit mycket. Har sköljt av allt blod med vatten. Hon är ute kanin. när jkan hon gå ut igen?

SNÄLLA HJÄLP!!

Sv: HjÄlp Blod

Ta det bara lugnt :)

Min kanin har också blivit av med en klo en gång när han slog i den. Det blödde ganska mycket (för ett så litet djur) men det sluta snabbt. Han putsa rent det och saknade klon ett tag men sen växte den ut igen ;)

Låt du din kanin fixa rent själv och om du tycker det ser dåligt ut eller om kaninen inte verkar må bra så ring och fråga veterinär. Det finns inga dumma frågor. :idea:

Sv: HjÄlp Blod

Låt det vara det går över...det kan blöda lite men ingen fara.men du kan ju hålal ett öga på det.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 455
Kropp & Själ (det har tagit mig ex antal timmar att våga/orka skriva det här så snälla, var snäll med mig) Jag mår inte så bra just nu så om något...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 722
Senast: Fraegd
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 078
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama