HJÄLP behövs...

J

Japanesen

Ni som köpt klösmöbler på ebay, hur i sjutton gjorde ni? :confused:

Jag försöker buda på en sak som går ut om 41 minuter men det går inte.. Den säger Webbplatsen som du för närvarande bjuder på kräver att du verifierar dig genom att tillhandahålla din kreditkortsinformation. Ditt kreditkort kommer inte att debiteras och du behöver inte betala med detta kort

Och det där gjorde jag precis men det funkar ändå inte utan den där texten kommer hela tiden...

Sv: HJÄLP behövs...

Har aldrig råkat ut för detta, men jag har iofs bara budat på tyska och internationella Ebay.

Klösmöblen jag ska köpa är från tyskland..

Gahh blir tokig, katterna skulle älska den där..
VARFÖR? VARFÖR? funkar det inte :confused:

Det där verkar alla få upp nu förtiden.

Om man skapar ett säljarkonto (fastän man inte ska sälja), så kan man bjuda där efter. Det fick jag göra.

Så här står det på svenska ebay´s sida om det:
Citat: "Vänligen notera att ni då kommer att bli ombedda att registrera ert kontokort för identifieringssyfte och skapa ett säljarkonto. Kortet kommer inte att debiteras något och sidan där uppgifter läggs in på är säker. Det kostar inget att registrera ett säljarkonto."

Jag hittar inte någonstans där man kan skapa ett säljarkonto.. eller så e jag bara blind..

Äsch men auktionen avslutas om 10 minuter och jag kommer nog aldrig hinna klura ut hur jag ska göra :)

Vet inte om jag hinner förklara, men det gick mkt smidigt när det var gjort.

Logga in på ebay.se (så får du det på svenska)
Tryck på mitt e-bay
Sedan stod det ngt med säljarkonto ute i menyn till vänster.

Därefter gick det att bjuda direkt. Men jag tyckte personligen att det var onödigt när man bara ville lägga bud, men det är tydligen ngn ny säkerhetsgrej.

Jaha nu kanske jag förstår varför det inte funkar..

ebay.se ska läggas ner den 16 april och efter den 26 mars så kan man inte lägga ut objekt till försäljning, det kanske är därför man inte kan öppna ett säljarkonto...

Men finns det ingen vänlig själ nära sthlm som har ett säljakonto som kan buda åt mig?

Om det inte funkar på svenska e-bay (tycker att det borde göra det, då jag fyllde i för mindre än 2 veckor sedan), så funkar det i alla fall på andra e-bay. Ta t ex tyska e-bay om det är där du ska bjuda. Fungerar på samma sätt, men texten blir ju på tyska.
När du väl fyllt i en gång, så slipper du det framöver och kan bjuda så mycket du vill!;)

Lycka till.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 195
Senast: Shenzi
·
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Buck
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 149
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023