Humelibumlan
Trådstartare
Av personliga skäl kan jag inte varken träna eller tävla min starthäst, så just nu går hon bara in o ut från hagen
Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
För det första kan hon inte stå kvar där hon står nu o jag kan inte ta hem henne.
Jag har tänkt betäcka henne senare i år, men det är ju ett tag till den säsongen börjar och jag har inte plats på stuteriet förrens senare i vår.
Känns inet som jag vill skicka henne vart som helst bara för att hon ska vara borta ungefär.
Hon är i startkondis o gjorde comeback efter 1,5 års frånvaro pga. av bristen på ambition att travträna henne från min sida. Dock red jag mycket i skogen, så hon stod inte i hage bara.
Comebacken gjorde hon på en bra tid o ett utmärkt sätt o visade att hon fortfarande vill o kan, trots sina nu 9år.
Hon är en mycket speciell dam, men är väluppfostrad
Jag har aldrig leasat ut en häst?
Men nu går tankarna att man kanske kan leasa ut henne tills April-Maj o låta någon som vill köra lopp? Vilket garanterat finns i henne .
Men tror ni ens det finns intresse?
Och hur skulle man i såfall kunna lägga upp det?
Eller har någon nån anna bra ide´om en lösning?
Just nu har jag helt kört fast o kommer inte på en enda bra ide´?
Ingen annons, så vänligen respektera det så tråden får ligga kvar!
Jag veta bara inte hur jag ska kunna lösa problemet o det ger mig massor av ångest!!
Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
För det första kan hon inte stå kvar där hon står nu o jag kan inte ta hem henne.
Jag har tänkt betäcka henne senare i år, men det är ju ett tag till den säsongen börjar och jag har inte plats på stuteriet förrens senare i vår.
Känns inet som jag vill skicka henne vart som helst bara för att hon ska vara borta ungefär.
Hon är i startkondis o gjorde comeback efter 1,5 års frånvaro pga. av bristen på ambition att travträna henne från min sida. Dock red jag mycket i skogen, så hon stod inte i hage bara.
Comebacken gjorde hon på en bra tid o ett utmärkt sätt o visade att hon fortfarande vill o kan, trots sina nu 9år.
Hon är en mycket speciell dam, men är väluppfostrad
Jag har aldrig leasat ut en häst?
Men nu går tankarna att man kanske kan leasa ut henne tills April-Maj o låta någon som vill köra lopp? Vilket garanterat finns i henne .
Men tror ni ens det finns intresse?
Och hur skulle man i såfall kunna lägga upp det?
Eller har någon nån anna bra ide´om en lösning?
Just nu har jag helt kört fast o kommer inte på en enda bra ide´?
Ingen annons, så vänligen respektera det så tråden får ligga kvar!
Jag veta bara inte hur jag ska kunna lösa problemet o det ger mig massor av ångest!!