Hjälm vid dressyrtävling.

Sv: Hjälm vid dressyrtävling.

:rofl: :o :eek: Oj jag är skitzo och noterade inta tt jag redan hade svarat i denhär tråden en gång, hur många bryr sig över min hjälm två gånger:o

BusBarro skrev:
Charles Owen har juh inte bara hopphjälmar... :smirk:

Precis, showhattarna är skitsnygga att ha när man tävla dressyr.:)

jag har (tyvärr :crazy: ) en hopphjälm som är mörkBLÅ!!!!! *spysmilie* (jag har svart kavaj)

Ska ta och köpa en klassisk svart sammetshjälm och en snyggare kavaj när jag har pengar

apocalypsen skrev:
:rofl: :o :eek: Oj jag är skitzo och noterade inta tt jag redan hade svarat i denhär tråden en gång, hur många bryr sig över min hjälm två gånger:o

Jodå, visst gör vi det!!! Nu har vi ju riktigt präntat in liksom vad du har på huvudet när du tävlar! :D :rofl: :rofl:

vanlig svart eller marinblå sammetshjälm..beror på vilken kavaj jag har...

*knapplån*

Jag har en vanlig svart sammetshjälm till min svarta kavaj.

Har just bytt ut min blåa (nu mera lila:angel: ) sammetshjälm mot en svart sammetshjälm, då jag bestämt mig för att byta färg.
Men inledde in "karriär" med blå kavaj och en väldig5t repig JOFA-hjälm, det såg ut som om jag hade en fotboll på skallen.:smirk:

Jag har en "vanlig" svart sametshjälm, men hade tänkt köpa en sån där med läderband, om jag hittar någon som inte är för dyr:angel:

Har svart kavaj men har fått för mig att jag vill ha en ny mera figursydd, gärna med rött foder:smirk: Undra när man blir riktigt nöjd:p

tycker det är snyggast med en helt vanlig sammetshjälm i samma färg som kavajen

Jag har en svart Horka hjälm. Horka hjälmarna är väldigt bra för de får inte fula och slitna "kanter" på hjälmen. Kan verkligen rekomendera Horka

Jag har en helt vanlig svart sammetshjälm, snyggast :D

tycker det är snyggast med en helt vanlig sammetshjälm i samma färg som kavajen

Jag har en svart Horka hjälm. Horka hjälmarna är väldigt bra för de får inte fula och slitna "kanter" på hjälmen. Kan verkligen rekomendera Horka

Instämmer! :bump: Tycker om min Horka :love:

Svart kavaj och en svart källqvists sammetshjälm.

Har en snuskig hundra år gammal före detta svart sammetshjälm där rosetten numera inte existerar. Vill ha en svart champion showring:love: med läderband, men jag stör mig på spännet så jag vet inte. Vill även köpa ny kavaj eftersom jag har en kritstrecksrandig som inte sitter särskilt bra..

*kl*

Jag har bestämt mig för att köpa en marinblå sammetshjälm i fall jag har någon häst att tävla med säsongen 07. I år har jag haft svart hjälm och marinblå kavaj.

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 910
Senast: settis
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka