Hjälm i terrängen!

Bellapops

Trådstartare
En god vän och jag har pratat lite om vad som ska bli vår nästa terränghjälm. "Cykelhjälmarna" är ju inne och verkar ha en ypperlig ventilation, dock tycker jag att de är ganska fula.
Men så hittade jag Charles Owens senaste scullhat och undrar nu om någon av er provat den??
Den heter J3.

Eller vad har ni annars för tips på sköna hjälmar?
Det är ju bra om de ventilerar en del eftersom man kan bli rätt svettig. Och det är ännu en bonus om man kan tvätta innanmätet.

So hit med with your best shots!

Sv: Hjälm i terrängen!

En god vän och jag har pratat lite om vad som ska bli vår nästa terränghjälm. "Cykelhjälmarna" är ju inne och verkar ha en ypperlig ventilation, dock tycker jag att de är ganska fula.
Men så hittade jag Charles Owens senaste scullhat och undrar nu om någon av er provat den??
Den heter J3.

Eller vad har ni annars för tips på sköna hjälmar?
Det är ju bra om de ventilerar en del eftersom man kan bli rätt svettig. Och det är ännu en bonus om man kan tvätta innanmätet.

So hit med with your best shots!

Charles Owens är både snygg o jätteskön på huvudet!!:d

Måste bara hålla med Mrs L - Charles Owens hjälmar är supesköna!
Och de är snygga också ;)

Jag har en Charles Owen Ultralight (hade inte råd med lyxversionen :angel: ), den är jätteskön och ser inte så klumpig ut som vissa terränghjälmar kan göra...

Jag har en "jockey-hjälm"!! Jätte skön, inte så snygg utan överdrag.. men då får man ju den färgen man vil ha..;) å säker e den åxå!

Charles Owens J3 tillhör en av de allra säkraste du kan skydda dina inre tankar med:D
Kanske inte just den utrustningsdetaljen som det skall sparas in på.
Bättre då att hålla i kronorna med andra "utstyrslar"
Sonen har den,och är supernöjd i både regn & ruskväder .Den fungerar fint även under heta sommardagar.
På med kallingarna och njut av en klar hög höstdag:rofl:

jag avrierar mig både med störtkruka från charles owen och vit ventilationshjälm från kefly...:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka