hjääälp influensa

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Jag tror att jag håller på att få influensa :cry: ! Har idag fått ont i hela kroppen och för var timme blir det bara värre. Nu gör det tom ont när jag rör ögonen, altså tittar ex. upp och sedan ner. Fryser som tusan och huvudet värker.

Har ju en bebis på 3½vecka hemma, som jag ammar. Vad ska jag göra och vad ska jag tänka på. Känner mig så orolig, influensa är ju inte bra för honom!
 
Sv: hjääälp influensa

Amma och tvätta händerna...
Känner du dig orolig, ring sjukvårdsupplysningen så kan de ge bra svar.
 
Sv: hjääälp influensa

När min äldsta var bebis (runt 3 månader gammal) så fick jag influensan och var så slut, låg i sängen i 3 dagar orka inte upp, hadde knappt ork att hålla i sonen när jag amma.
Ringde då och fråga om grabben skulle bli sjuk, men enligt barnmottagningen så har man antikroppar i mjölken som gör så att bebisen klarar sig från influensan.
Men håll koll på bebis det är som sagt inte bra om pojken att få influensan.

Krya på dig!!!
 
Sv: hjääälp influensa

tack båda två för era svar! förhöjd hygien och fortsatt amning blir min plan här. håll tummarna för oss!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 537
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 108
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 421
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 859
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp