Hjääälp!!!

FannyN

Trådstartare
Jag fattar inte en sak. När man söker på tex google så kommer det man sökat på förut på samma bokstav upp.
Vill inte ha det så.

Tacksam för hjälp!!!!:bow:

Sv: Hjääälp!!!

Nu vet jag ju inte riktigt vilken webläsare du använder dig av, men utgår från att du använder Internet explorer av en hyfsat ny version... om inte så borde det vara ungefär lika för andra webläsare.

Gå in under verktyg - internet alternativ

Välj fliken Avancerat, rulla sedan ner tills du ser enligt bilden nedan och ta bort bocken i rutan "kompletera automatiskt"
buke1.JPG

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Lavine
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V